Ansikt

Pris kommer

Faste:

Du skal være fastende 6 timer før møtetidspunktet til operasjon. Du kan drikke «tynne» væsker som vann, saft, te og kaffe (uten melk eller fløte) inntil 2 timer før møtetidspunktet. Du skal ikke ta pastiller, tyggegummi, røyke eller snuse når du faster. Du kan ikke drikke alkohol 1 uke før operasjonen.

P-piller må for de fleste inngrep seponeres 4 uker før operasjonen.

Røyking og snus:

Du må slutte med røyk og snus minst 3 uker før operasjonen, og vente minst 2 uker etter operasjonen før du eventuelt gjenopptar dette. Det er heller ikke tillat å bruke andre nikotinholdige preparater som nikotintyggegummi eller -plaster.

Du blir tatt i mot av sykepleier som veileder og forbereder deg til operasjonen. Anestesilegen vil møte deg for å informere om bedøvelsesmetoden. Kirurgen informerer og forbereder operasjonen sammen med deg. Under operasjonen vil et team bestående av kirurg, operasjonssykepleiere og anestesipersonell være tilstede. Du vil bli ivaretatt til du er klar til å reise hjem.

Operasjon:

Operasjonen foregår i full bedøvelse (narkose) eller lokalbedøvelse og varer i  1-2 timer.

Når operasjonen er avsluttet blir du kjørt tilbake på oppvåkningsavdelingen. Du observeres av sykepleier inntil du er tilstrekkelig våken og velbefinnende. Plastikkirurgen vil se til deg og informerer om det er spesielle forholdsregler du skal ta hensyn til etter operasjonen.

Det kan være smerter umiddelbart etter operasjonen.

Kontakt etter utskrivelse:

Du vil bli møtt av helsepersonell dagen etter operasjonen for å høre hvordan du har det. Du kan da stille spørsmål du måtte ha. Du får med nødvendige telefonnummer ved utskrivning, hvis du ønsker å komme i kontakt.

Du kan forvente smerte, ømhet og hevelse i operasjonsområdet i 2 uker etter operasjonen.

Siving:

Det kan forekomme en lett siving fra såret. Det er helt alminnelig og krever vanligvis ikke behandling.

Sollys:

For å oppnå så pene arr som mulig er det viktig å beskytte arrene mot sollys og solarium de første 12 månedene etter operasjonen. Vi anbefaler beskyttelse av arrene med plaster, klær eller solfaktor med minimum faktor 15.

Kontroll:

Du vil være i Istanbul 5-9 dager (hotell og klinikk), avhengig av valgt behandling. Under oppholdet vil våre leger og sykepleier sjekke din tilstand og behandlingsområdet.

Aktivitet:

Du får informasjon om hvordan du forholder deg til aktivitet som svømming, styrketrening, kondisjonstrening, fysisk aktivitet generelt.

Det er viktig at du følger våre instruksjoner etter behandlingen, for å redusere risikoen for infeksjon og komplikasjoner.

Pris kommer

Informasjon om reisen:

Opphold i hotel i Istanbul.

5-9 dager

Mulighet for å ha med én venn

Pakkeprisen inkluderer:

-Forundersøkelser

-Opphold Hotell 4 stjernes

-Transport flyplass-klinikk-hotell

-Frokost

(flybilletter er ikke inkludert)

Kundeservice

post@sydenklinikken.no

Følg oss på Facebook

Legg igjen ditt nummer på vårt

kontaktskjema så ringer vi deg

Legg igjen din e-post / telefon, så kontakter vi deg!

Sydenklinikken AS

Org nr: 917 422 095

Innholdet er beskyttet etter åndsverksloven.

Vi tar forbehold om feil på siden.